Pàgines de L´EP i JO. Diari de una amistad no desitjada.


MES DE 100 MOTIUS PER A ESTAR VIUS

L´ EP i JO. Diari d´una amistad no desitjada.

L´autor d´este diari soc jo, Vicent Ibañez i Mas ( Vicent Marro i Xest ) de Benissa, i afectat per l´Infermetat de Parkinson.
Faré açò perquè sóc un exhibicionista?.

No, crec que l'entreteniment intel•lectual, i el plaer de fer el que a mi m'agrada, llegir, escriure, serà una teràpia per a lluitar, o millor, per a conviure amb l'Infermetat de Parkinson, i que d'ara en avant direm EP.
Vos convide a seguir-me en el meu recorregut vital.
Intentaré ser, amè, practic i veraç.
No seré lacrimogen i morbós.
Pretenc oferir un espai de reflexió seriós, la qual cosa no vol dir, que no vaja a posar tot el meu interès per a fer passar una bona estona als meus seguidors.
Qualsevol critica serà agraïda.
Que vos divertiu.
(Per a la lectura d'este Diari, és tindrà en compte que cada entrada és un capitul, i que les mateixes estan ordenades d'antiga a l'actual, sent l'actual la primera que és visualitza).




dilluns, 13 de febrer del 2012

DÍHUIT.- L´EP I JO. Festa en Novelda.

Hui deixe les meues opinions per a fer un buit als meus amics de NOVELDA.

Els meus amics de Novelda, porten dos anys treballant perquè la seua Associació puga dur a terme les funcions pròpies de la mateixa. És molt l'esforç, perquè la dedicació és altruista i les necessitats moltes i cares.

A Novelda vam estar units pel Parkinson els dies 3 i 4 de febrer.

Es van celebrar els actes següents:

Divendres, 3 de febrer del 2012

Presentació del llibre:

EL PARKINSON I ….JO. Memòries i vivències.

María Moreno Álvaro ens va acompanyar per a presentar el llibre en la seua tercera edició. Un llibre de vivències, on l'autora deixa
patent la seua forma de veure la vida amb una malaltia des de la joventut..


Un llibre d'auto ajuda, que ensenya el significat de les paraules Força i Valor.

Posteriorment es va celebrar un col·loqui i sopar.

Dissabte, 4 de febrer del 2012

PROJECCIO DE  LA PELICULA:
10 MUNTAINS, 10 YEARS
Enzo Simone i el seu equip, escalant muntanyes a la recerca de la sensibilització per a reptar les malalties de Parkinson i Alzheimer.

CONCERT BENEFIC  "El so de l'Ànima"

Gran Concert a benefici de l'Associació, amb l'assistència de més de 500 persones.

SALONS DE L'HOTEL PALACIOS . NOVELDA

SOPAR SOLIDARI
a favor de l'Associació, amb l'assistència de més de 150 comensals.